September 28, 2015

The Book Blogger TMI Tag

I found this here, The Book Goddess, and I haven't done a tag in a while so I figured I would do it! As always I tag anyone who wants to do it. Go for it! :D


How old are you? 

I am 21. Next year I will be 21 again. Forever 21. Lol, no really I am 29. :x

What book are you reading? 

I am reading Icons by Margaret Stohl.

What are you wearing?

Jeans and a T-shirt. Nothing special.

OTP? (One True Pairing?)

Chaol and Celaena from the Throne of Glass series.

Blogger or Wordpress?

I have zero experience with Wordpress. So Blogger.

Going outside being active or staying in and reading a book?

I'm allergic to outside. Book, definitely.

What is the last book you read?

I just finished Days of Blood and Starlight last night.

What is the book you are going to read next? 

For the Record by Charlotte Huang.

Ebooks - yes or no? 

No. Unless it's something from NetGalley I really want to read.

Where do you prefer to read?

Everywhere. The couch, the bed, in the bathtub, on the toilet, in the car... I mean everywhere.

Who is the last person you tweeted?

I think it was Stephen King for his birthday.

Whose blog did you look at last?

It was either The Book Goddess or My Guilty Obsession  I'm not sure.

Who is your favorite blogger?

Um...me? LOL! Just kidding. Seriously though, I don't know. I like quite a few blogs.

Who is your favorite book-tuber?

Bazpierce because he is hilarious and gives no shits what others think. Here's a link! Bazpierce

What do you do when someone tells you reading is boring? 

Well even though I vehemently disagree I don't usually say anything. I think sports are boring. So there ya go. We all have our own opinions. :)

Who is the last person you texted?

My mother.

Who is your all time favorite book character?

Dorian Gray. He's fascinating to me. I love his character in Penny Dreadful too.

UKYA or USYA?

I don't even pay attention to what is US, UK, or something else. If it's not obvious then I don't even know lol.

What is your preferred drink while reading?

Coffee or tea.

If you hated reading what would you be doing instead?

Well I would get a lot more housework and exercise done. Oh, who am I kidding? I would watch more movies and TV shows. Yes, I am a bit of a couch potato.

How many bookshelves/bookcases do you own?

I have 5 full bookcases and a massive amount of overflow. I have an addiction problem obviously. :/

If you had the choice to meet all of your favorite book bloggers or all of your favorite authors, which would you pick? You can only pick one. 

Authors. 100%

Insta-Love: yes or no?

I prefer no, but I can stand it depending on how it's done.

Favorite author?

Stephen King

What is the number one book on your wishlist?

The Acolyte by Nick Cutter.

Do you prefer books with female or male protagonists? 

I'm not picky. I will say though that sometimes female authors writing from a male perspective can go very wrong and very easily.

Which is your favorite book to film adaptation?

The Harry Potter series. Even though there are a few things that drive me NUTTY, they did mostly a good job and I enjoy seeing it all come to life.

What is the last song you listened to?

I'm listening now to "Dice" by Finley Quaye Ft. Beth Orton.

Which do you enjoy reading more negative reviews or positive reviews?

Honest reviews. I don't care if it's positive or negative.

Who are you going to tag?

Everyone who wants to do it!



Follow

8 comments:

  1. Fun tag! I love all your answers and I'm a bit of a couch potato too, in fact right now, I'm debating whether to read or watch something on Netflix LOL! Yep, it is a Monday and although I have laundry to do, I don't want to do it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. That's too funny I was just deciding a little bit ago whether to read or watch a movie. I went with a horror movie, but I will read later! Boooo laundry...!

      Delete
  2. Ugh I seriously need to start watching Penny Dreadful!! <3 This was a lot of fun to read :) and that part about your age made me laugh a lot, I'm like that too, I'll just be 22 forever :D

    Lipstick and Mocha

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love Penny Dreadful. I love all those old gothic novels so it's fun to see them all together. Thanks, lol yes I turn 21 every year from now on. Haha! :)

      Delete
  3. I love your answers! Lol forever 21 <3

    Carrie @The Book Goddess

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! Lol, Let's ALL be 21 forever. :) :)

      Delete
  4. Love your answers :D Definitely agree that honest reviews are the best ones. If it's bad, let us know so that we can avoid it!

    Obsessive Compulsive Reader

    ReplyDelete
    Replies
    1. So true!! Plus that's the whole point to reviewing IMO. :)

      Delete

Thank you for visiting my blog! I read every comment and reply back to all of them. I also try very hard to be sure and comment back on your blog as well.